Jak dodać własne tytuły gadżetów

12 marca 2014


W dzisiejszym poście kolejny tutorial,tym razem dotyczy on tytułów gadżetów,jest to bardzo prosta rzecz,ale nadal większość z was nie wie jak to zrobić. Najlepsze w tym wszystkim jest to,że nie musimy mieszać w swoim kodzie HTML,wystarczy nam tylko jedna mała opcja,mianowicie "dodaj obraz" i dwa kody CSS


1. Wchodzimy w szablon - dostosuj - zaawansowane - dodaj arkusz css i wklejamy tam kod:

.column-right-outer h2 { 
display:none; 
}
Kod ten umożliwia nam usunięcie tytułów
Przed:

Po:


2. Następnie wchodzimy w układ - dodaj gadżet - obraz


Z pośród naszych obrazów wybieramy rozdzielone już tytuły gadżetów 


Wpisujemy tytuł naszego gadżetu następnie klikamy wybierz plik i zapisz 



Żeby zmniejszyć odległość między gadżetami wchodzimy szablon - dostosuj - zaawansowane - dodaj arkusz css i wpisujemy kod: 

.sidebar .Image {margin-bottom: -42px;}

Oczywiście wartość -42px można dowolnie zmieniać

6 komentarzy:

  1. Jesteś genialna, bardzo przydatny post : )

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że niektórym taki post się przyda, ja te kody znam :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na post bardzo pomocny :-)

    ♥ markowska-marlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w szoku. Jesteś chyba jedyną osobą, która lubi czytać długie posty. Zazwyczaj spotykałam się z opiniami, że ludzią nie chce się czytać. Co do współprac i obserwacji w 100% się zgadzam :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona