Kategorie wyglądające jak strony

11.03.2014


W dzisiejszej instrukcji pokażę Wam jak w prosty sposób zrobić kategorie wyglądające jak strony. Inaczej - jak podpiąć etykiety pod strony, jednocześnie uzyskując tym aktywną podstronę, a nie tylko statyczną. Dzięki temu, posegregujemy sobie wszystkie wpisy w przejrzysty sposób. Wszystko będzie się opierać na zapleczu naszego Bloggera, więc nie będzie to nic trudnego :)


1. Dodajemy do postów etykiety


2. Następnie wchodzimy w Układ-dodaj gadżet 
3.Wybieramy 'etykiety" 

4. Następnie zmieniamy z opcji "wszystkie etykiety" na "wybrane etykiety" i klikamy "edytuj" otworzy nam się lista etykiet i zaznaczamy,które mają być wyświetlane i klikamy "zapisz"

5. Następnie znowu klikamy na "dodaj gadżet" i tym razem szukamy gadżetu "strony" 

6.Otworzy nam się okno ze stronami i klikamy "dodaj stronę z linkiem"

7. Otworzy nam się okienko gdzie wpiszemy nazwę strony i dodamy do niej odnośnik,należy w nowej karcie otworzyć sobie swojego bloga i w nowych kartach otworzyć każdą kategorię "etykietę" aby skopiować link 


8.Po zapisaniu będzie to wglądać tak: 


Robimy tak z każdą kategorią,którą chcemy dodać 

8. Na koniec wygląda to tak: 

Chyba,że ktoś ma dodany kod na zmianę wyglądu kart to będzie wyglądać to tak: 











10 komentarzy:

  1. Super post <3 Bardzo przydatny : )

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby to wytłumaczyć...mnie to nie dotyczy, bo mam bloga na Onecie i się cieszę.
    Zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak mam rozumieć ten komentarz...

      Usuń
  3. Jejku genialny post, niedługo go wykorzystam :) dzięki za pomoc :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny post, na pewno przyda się to wszystkim:)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post baaaardzo mi pomoglas :-)

    http://bizuteriazewszystkiego.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się tyle męczyłam... na pewno wykorzystam! :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martyna Krupińska24 sierpnia 2017 17:49

    Czy mogłabyś podać mi kod jakim uzyskałaś taki efekt jak na ostatnim zdjęciu (etykiety na różowych belkach?) Jestem zielona z CSS'a, a bardzo podoba mi się ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podaje kodów indywidualnie ;)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona