Dodawanie i edytowanie Linkwithin

22 września 2014

Linkwithin czyli gadżet "podobne posty" dość popularny na blogu. Jeszcze za czasów bloga "Świat według blondynki" dostawałam maile z zapytaniem jak taki gadżet dodać,zmienić tekst z "You might also like" na własny,a najwięcej zapytań dotyczyło jak taki gadżet wyśrodkować,dlatego w dzisiejszym poście wam to zaprezentuje.

Pierwszą oczywistą rzeczą jaką musimy zrobić to dodać gadżet na naszego bloga,w tym celu wchodzimy na stronę LinkWithin ,dzięki której dodamy nasz gadżet.
Strona prezentuje się w ten sposób

 musimy zwrócić uwagę na pola do wypełnienia po prawej stronie. (1) W pierwsze pole wpisujemy nasz adres email,(2)w pole drugie wpisujemy link do naszego bloga,(3)w polu trzecim wybieramy platformę,na której umieszczony jest nasz blog,do wyboru są takie jak: Blogger,WordPress,TypePad i inne,(4)w ostatnim polu wybieramy ilość pokazujących nam się okienek z postami i klikamy (5) "Get Widget!"




Po uzupełnieniu i kliknięciu w "Get Widget!" przeniesie nas na kolejną stronę gdzie będziemy musieli kliknąć w "Install Widget" 


Po kliknięciu w to przeniesie nas na bloggera i pozostaje nam kliknąć tylko w "Dodaj Widżet" teraz nasz gadżet znajduje się na naszym blogu.


Jak zmienić "You might also like" na własny tekst

ZRÓB KOPIĘ ZAPASOWĄ SWOJEGO SZABLONU!
Przechodzimy do szablon - edytuj kod HTML

Kursor wstawiamy obojętnie jakim miejscu naszego szablonu i klikamy ctrl + f,pojawi nam się okno wyszukiwania,w które wpisujemy </head> i klikamy enter.

Po znalezieniu </head> wklejamy nad nim ten kod:

<script>linkwithin_text=&#'WŁASNY TEKST';</script>



Klikamy "zapisz szablon".

Wyśrodkowanie LinkWithin

Przechodzimy do szablon - edytuj kod HTML i klikamy ctrl + f,pojawi nam się okno wyszukiwania,w które wpisujemy ]]></b:skin> i klikamy enter.


Przed ]]></b:skin> wpisujemy następujący kod:

.linkwithin_inner{
margin: 0 auto !important;
}


Klikamy "zapisz szablon" .

24 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post! :) Zapiszę go gdzieś sobie, bo na razie mam za mało postów, żeby się w takie coś bawić. :))
    http://msuleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety nie działa wyśrodkowanie :( nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj link do bloga, to zobaczę co jest nie tak

      Usuń
  3. Podczas zmieniania "you..." na własny tekst wyskakuje nam błąd i "Błąd podczas analizowania pliku XML, wiersz 992, kolumna 27: A decimal representation must immediately follow the "&#"

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj powinno pomóc zmiana & na &

    OdpowiedzUsuń
  5. linkwithin_text=&#'Zobacz także';

    W takiej formie tylko można zapisać ale bez czerwonego komunikatu o błędzie ale na blogu niestety nic się nie zmienia. No niestety tak jest gdy robi to ciemna masa xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie, tu ciemna masa nie ma nic wspólnego xD
    Popytałam różnych osób o co może chodzić i większość miała z tym problem, podobno coś z kodem linkwithin jest nie tak od jakiegoś czasu. Ja osobiście tego nie sprawdzałam/nie aktualizowałam wpisu, więc nie wiem jak ma się rzecz w praktyce, postaram się to sprawdzić osobiście w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  7. uffff to trochę nam lżej na serduchu :P
    Ok poczekamy, to nie aż tak pilne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to usunąć? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak samo jak zostało to zainstalowane czyli szukamy wszystkich kodów, które dodaliśmy przy instalacji i po kolei je usuwamy z szablonu

    OdpowiedzUsuń
  10. Po dokonaniu wszystkich procedur moje dodane posty wyglądają tak: W jaki sposób mogę to edytować? Wyśrodkowanie nie pomogło :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Po dokonaniu wszystkich procedur moje dodane posty wyglądają tak: W jaki sposób mogę to edytować?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrzut ekranu nic mi nie mówi. Potrzebuje linku do bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już to usunęłam, ale jeśli jest taka potrzeba mogę wrzucić raz jeszcze :/ http://botakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, szkoda, że usunęłaś, bo teraz to nie wiem w czym problem. Jenak od jakiegoś czasu są z tym gadżetem problemy, jeśli chcesz mieć podobne wpisy pod wpisem to polecam Ci alternatywne rozwiązanie, które opisałam w tym wpisie http://blonparia.blogspot.com/2015/12/jak-dodac-gadzet-zobacz-podobne-wpisy.html#.VngLBbbhCt8

    OdpowiedzUsuń
  15. Albo ze mną jest coś nie tak, albo z moim szablonem, bo wyskoczyło mi takie coś... chyba nie jest mi dane dodać tego gadżetu :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Został Ci nie usunięty kod linkwithin, a mianowicie: .linkwithin_inner{ margin: 0 auto !important; }) jest on gdzieś wsadzony w szablonie, w nieodpowiednim miejscu przez to mogą być różnego rodzaju błędy

    OdpowiedzUsuń
  17. Udało się! To był koszmar, zważywszy na moje HTMLowe umiejętności. Dzięki za pomoc, jesteś wielka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, bardzo się cieszę, że się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, u mnie też nie chce zadziałać :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Estera Ślesińska28 września 2016 16:29

    a u mnie nie ma ]]> to jak mam wpisać kody, by zmienić linkwithin?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak może nie być? :o Przecież to CSS wtedy by Ci nie działał, no chyba, że szablon pobrany z internetu - wtedy może być skrócony kod i takich zmian w pobranych szablonach z zagranicznych stron - w darmowych wersjach (demo) - nie wprowadzamy

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukces !!!! Udało się :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona