Zniszcz ten dziennik - dłonie,linie i farby

23 stycznia 2015


Jest piątek, a to oznacza kolejny luźny post z serii "Zniszcz ten dziennik". Dzisiaj mam dla was dwa zadania, które wymagały farb, dłoni i oczywiście pomysłowości. Na marginesie dodam, że 4 lutego wchodzi "To nie jest książka" również z zadaniami, które pobudzą naszą kreatywność, dlatego po premierze kiedy dorwę tą nie książkę w swoje łapki, w piątki oprócz wpisów dziennikowych pojawią się relacje z wykonanych zadań w nie książce

Pierwsze z zadań to: Pokoloruj poza liniami. 


Do wykonania tego zadania natchnęła mnie bajka Tarzan. do wykonania użyłam farb. W planach miałam aby cała strona prezentowała widok ze wzgórza w noc. Z tego wykonania jestem najmniej zadowolona. 


Kolejne zadanie to: To strona na odciski dłoni lub palców. Ubrudź je i odciśnij. 
Do tego zadania użyłam głównie farb, nie miałam już tuszu, więc chcąc nie chcąc musiałam wybrać farby. Z uzyskanego efektu w tym zadaniu również jestem średnio zadowolona. 

Na moich odciśniętych dłoniach narysowałam misie, czemu? ponieważ bardzo lubię rysunki misiów - takie odchyły 20 latki ;) 



17 komentarzy:

  1. Świetny post! ♥ Również staram się kreatywnie niszczyć mój dziennik, a nie tylko, aby zniszczyć. Czekam na następny post. :))
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe pomysły na wykonaniee zadań, a zwłaszcza ten pierwszy ;)
    Poklikacie w linki, odwdzięczę się
    Blog-klik !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na komentarzami jest napisana informacja: ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ. Proszę aby czytać uważnie to co jest napisane nad komentarzami i nie pisać w komentarzach dopisku o klikanie w linki.

      Usuń
  3. super sama mam zniszcz ten dziennik i jestem z niego bardzo zadowolona
    zajrzyj:

    http://izagada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne świetnie wykonane zadanie:) te miśki są super, ten po lewej przypomina mi miśka z takiej mojej książeczki z dzieciństwa:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykonałaś te zadania :) ! Kochana chciała bym Cię prosić o pomoc -o klik w link choies w moim ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna :* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę trudno przeczytać,że w linki nie klikam?

      Usuń
  6. Pomysłowo ;) Naprawdę świetnie przygotowałaś tego posta. Prosto ale za to ciekawie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie pokolorowalas poza liniami xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym dziennikiem to różnie jest- Tobie to wyszło bajkowo, u mnie część stron przyciąga, a częśc jest tak na odwal- w sumie to te robione jako pierwsze, kiedy jeszcze tak sie nie wciągnelam. Czekam na posty z nie książki, bo jestem ciekawa jej treści ;)

    pozdrawiam,
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa nie książki ;)

      Usuń
  9. Oj tam, nie narzekaj. Fajnie wyszło. Najbardziej mi się podoba jak wykonałaś pierwsze zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie to pierwsze zadanie się najmniej podoba ;)

      Usuń
  10. Ja nie mam tego dziennika, chyba połowa ludności już go ma.
    Powodzenia w niszczeniu, jak na razie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal próbuję gdzieś dorwać ten dziennik! :( Świetnie wykonałaś zadania!:)

    Obserwuję :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Empiku na pewno znajdziesz,jest ich cała masa :)
      Dziękuję za obserwacje :)

      Usuń
    2. Dokładnie, Dzienniki są na pewno w Empiku i Matrasie :) Bardzo fajny wpis, czekam na kolejne!

      Usuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona