Zniszcz ten dziennik i Alicja w Krainie Czarów

30 stycznia 2015


Dzisiejsze zadania będą oparte na bajce Alicja w Krainie Czarów. Lubię tą bajkę i film z Johnym Deppem. Pomysł na to aby ulokować w dzienniku Alicję był spontaniczny, tak naprawdę siadłam i po prostu zaczęłam szkicować.
Przy okazji dodam, że na chwilę obecną nie przyjmuję zamówień na szablony - niedługo zaczynam swą przygodę ze studiami, więc przede mną jeszcze trochę spraw do załatwienia m.in. dostarczenie swojego portfolio bo ubzdurałam sobie grafikę komputerową, ale spodobało mi się to bardzo po kursach, drugim kierunkiem jakim sobie wymyśliłam jest informatyka - na szczęście nie muszę szykować tutaj portfolio, ale muszę się przygotować na tzw. rozmowę wstępną i szczerze mówiąc cały czas się stresuje i zastanawiam się czy oby na pewno się do tego nadaje. Obecnie mam dwa zamówienia do zrealizowania i kompletnie brak czasu. Oczywiście pomoc mailowa jak najbardziej dalej aktualna, jednak co do szablonów to dajcie mi dwa tygodnie, a postaram się znowu przyjmować zamówienia. Kończę już z tym użalaniem i przechodzę już do dziennika.

Zadanie brzmi: Zarejestruj upływ czasu 


Pierwsze co powstało kiedy wzięłam ołówek do ręki to szkic królika, po prostu nawet nie myślałam nad tym co rysuje dopiero po jakimś czasie pomyślałam sobie o Alicji w Krainie Czarów.


Do wykonania tego zadania użyłam: farb,flamastrów i tuszu.
Skoro zostajemy przy tematyce czarów to drugie zadanie nie może być inne jak Pisz od tyłu.


Ja postanowiłam napisać wierszyk o przyjaźni,który znalazłam kiedyś w internecie.
Do tego zadania użyłam: kredek bambino,żelowych brokatowych długopisów oraz długopisu.



13 komentarzy:

  1. ale świetnie niszczysz ten dziennik, podobają mi się twoje pomysły ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten 1 pomysł genialny ! I efekt końcowy jest śliczny :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, genialne! uwielbiam Alicję w Krainie Czarów, strasznie intrygująca jest ta opowieść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło :)
    Tez niszcze mój dziennik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że bardzo kreatywnie niszczysz ten dziennik :) Świetnie!
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to wyszło i pomysł niebanalny :D ;)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreatywna z ciebie osóbka. Nie wpadłabym na to,żeby tak "niszczyć"ten dziennik. ♥ Życzę powodzenia na studiach :)
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć :)

      Usuń
  8. ale Ci super wyszło, pozeracz czasu pewnie ten dziennik, co ?:)


    zapraszam również do mnie
    Lifestyle przeplatany fotografią - www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny dziennik :))

    http://zwariowanaiszalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny dziennik! Chyba czuję się zainspirowana! :)

    Można nawiązać z Tobą kontakt w sprawie górnego menu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, wystarczy napisać do mnie maila :)

      Usuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona