Zniszcz ten dziennik - kolejne destrukcyjne zadanie

2 stycznia 2015


Na początku chciałabym wszystkich powitać w nowym roku i mam nadzieję,że sylwestra spędziliście bez żadnych niemiłych niespodzianek. Mamy piątek,a to oznacza kolejną relacje z destrukcji dziennika.
W tytule wpisu jest mowa o jednym zadaniu,ale dziś również mam dla was dwa zdania,a to wszystko przez to,że jestem w gorącej wodzie kompana i nie zrobiłam zdjęć przed i po,tylko już po wykonaniu zadania. Jednak potem zdałam sobie sprawę z tego,że mogę popełnić ten błąd nie jednokrotnie i wykonałam już resztę zdjęć na zapas,więc kolejny wpis z dziennikiem będzie zawierał jedno zadanie chyba,że zadanie okażę się krótkie to wtedy pojawią się dwa. Od lutego pojawi się na blogu również relacja z innej książki Keri Smith mianowicie To nie książka (This is not a book) dlaczego dopiero od lutego? ponieważ 4 lutego jest premiera. Wczoraj książka została zamówiona przeze mnie przed premierowo i 4 lutego jadę do Empiku po odbiór. Jeśli jesteście zainteresowani to zdradzę Wam "sekret",że To nie książka jest jeszcze dostępna w empiku w przed sprzedaży  i jej koszt to nie całe 30 zł. Książka jest na podstawie Zniszcz ten dziennik jednak w niej trzeba ją tak jakby upiększyć,są zadania do rozwiązywania w grupie lub indywidualnie i jeszcze parę innych ciekawych rzeczy,ale teraz czas na kolejną destrukcje dziennika o To nie książka, pogadamy 4 lutego ;)

Zadanie 1 - wygnij grzbiet.
Za zadanie mamy wygiąć grzbiet naszego dziennika,ale ja poszłam o krok dalej i stwierdziłam,że mój dziennik powygina grzbiet na...Dzikim Zachodzie.


Jak widzicie grzbiet mojego dziennika za wiele się nie wygiął,ale za to strona z zadaniem jak najbardziej.


Do wykonania rysunku użyłam farb i tuszu. Niebo zostało wykonane za pomocą farb takich jak: różowa,pomarańczowa,żółta,niebieska,czerwona,biała i niewielka ilość brązowej. Kaktusy i trawa została wykonana farbą czarną,a koń z cowboyem zostali namalowani za pomocą tuszu.

Zadanie 2 - zadźgaj tę stronę ołówkiem
W wyznaczonych miejscach mamy wbić nasz ołówek i zrobić dziury w kartce,ja wykonałam to w trochę inny sposób.


Do wykonania tego zadania zainspirował mnie program,który leciał na kanale sportowym przed zawodami jeździeckimi. Do wykonania tego rysunku potrzebne mi było: kredki bambino,ołówek i flamastry. Całe tło obrazka oraz ubranie dziewczyny powstało po przez pocieranie opiłków z kredek bambino.
W komentarzu napiszcie jak Wam się podoba i jak Wy byście zrobili te zadania,chyba,że wstawialiście na bloga to podajcie linki i zapraszam na moją wirtualną tablicę (pinterest) gdzie czekają na was zdjęcia z dzisiejszych destrukcyjnych zadań i poprzednich ;)

Jest jeszcze jedna sprawa. Wczoraj (trochę późno) zobaczyłam,że 25.12.2013 roku na blogu pojawił się pierwszy post - blog istniał już jakiś czas,ale dopiero wtedy dzięki mojej mamie odważyłam się coś tutaj zamieścić,więc jak możecie się domyślić 25.12.2014 roku blog miał swoją rocznicę - jest mi okropnie wstyd,że nie sprawdziłam tego wcześniej,nie mam pamięci do dat - niestety.
W związku z tym,chciałabym Wam wszystkim podziękować za to,że zaglądacie i czytacie bloga. Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze te pozytywne i te z konstruktywną krytyką,które dają energię do działania. Oczywiście blog cały czas się rozwija,zmienia się i mam nadzieję,że zmiany te będą co raz większe i lepsze. Nie ukrywam,że te drobne zmiany jakie na razie zachodzą są dzięki Wam. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za odwiedzanie,komentowanie,za maile,które piszecie do mnie i za to,że dzięki Wam ten blog cały czas istnieje :)

35 komentarzy:

  1. mam mieszane uczucia co do tego dziennika, dziwny, pomysłowy sama nie wiem ;)

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam i mam do tej pory mieszane uczucia,szczególnie przy wykonywaniu zadań :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wykonałaś te zadania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kowboj wyszedł ci zarąbiście :)
    masz talent

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam tę książkę kilka tygodni temu, ale nie miałam czasu nawet się jej przyglądnąć dokładniej. Być może w wolnej chwili też zacznę destrukcję - świetne dla rozwoju kreatywności :-) Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie na blogu, u Ciebie jestem pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Już mnie korci żeby przejrzeć archiwalne posty, ale na razie jestem w pracy :p Obserwuję i na pewno tu wrócę, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obserwacje :)
      Również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku,pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Świetna zabawa z tym dziennikiem :)
    pozdrawiam http://paulinaaa63-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super! zamierzam kupić sobie tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wykonane zadania ;)
    Pozdrawiam Paulina :)
    U mnie pomysł na zimową nudę zapraszam )
    http://paulinaaleksandraosik.blogspot.com/2014/12/pomys-na-zimowa-nude.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ależ Ty jesteś kreatywna, przepięknie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten dziennik jest świetny! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie go "zniszczyłaś" :D
    Ja już skończyłam niszczenie mojego dziennika. ;)
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie jakoś nikt nie przekona do tej książki, nie przemawia do mnie jej idea, chociaż muszę przyznać, że Twoje pomysły, a przede wszystkim wykonanie jest absolutnie fantastyczne. :)
    i najlepszego w nowym roku!!! ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,że nie do każdego przemówi,bo jest to dość specyficzne,do mnie przemawia tylko ponieważ uwielbiam wykonywać różne rzeczy tego typu i sprawdzać w różnych dziwnych okolicznościach swoją kreatywność ;)
      Dziękuję za miłe słowa,cieszę się,że Ci się spodobało,również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Bardzo kreatywnie. Super! ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad kupnem, ale widzę, że jest to bardzo popularna książka. Z początku super, ale teraz każdy to ma + chyba jednak nie potrafiłabym zniszczyć żadnej książki :).

    juully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to chyba już każdy ją ma ;) Powodzenia w niszczeniu.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, to naprawdę fajna sprawa z tym dziennikiem! *o*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również mam ten dziennik i wykonałam już kilka zadań, wkrótce planuję także wpisy z tej serii. Sama nie wiem co sądzić o tej książce, jak na razie jest w porządku, ale niektóre zadania wydają mi się być jakieś niezadowalające :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chciałabym ten dziennik :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie Ci to wyszło ! *.* tez mam swój dziennik <3

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post !
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega fajne pomysly na zrobienie tej skiazki.Sama ja mam :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysły, koniecznie muszę kupić sobie tą książkę ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. kreatywnie, a to najważniejsze! ;]

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawi mnie czy ten dziennik nie bedzie śmierdział? :D bo rózne rzeczy się w niego 'wlewa' xd


    Pozdrawiam :*- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zamiaru na niego wylewać dziwnych substancji,raczej na celu mam aby go "niszczyć" za pomocą różnych rysunków ;)

      Usuń
  24. I to nazywa się kreatywna destrukcja. Wow. Genialny pomysł z tym grzbietem.
    Obserwuję.
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ogarniam szału na to coś zwane "Zniszcz ten dziennik", a jeśli ktoś nazywa to "książką" to już mocno przegina. Nie mniej rozumiem, że komuś może się podobać zabawa z takim dzienniczkiem ;)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kreatywnie:) też mam zniszcz ten dziennik i go uwielbiam!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Też posiadam tę książkę i sukcesywnie ją niszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten dziennik jest bardzo interesujący! :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona