Zniszcz ten dziennik z Edwardem Nożycorękim

6 lutego 2015


Miała być dzisiaj To nie książka...miała, ale niestety mój portfel bardzo nie lubi sporych wydatków i górę wzięły rzeczy ważniejsze. To nie książka obecnie czeka na mnie w Empiku, który był tak wspaniałomyślny i o dziwo czas na odbiór zamówienia dał 14 dni, a nie jak ma to w zwyczaju 7 dni. Prawdopodobnie, ale nic nie obiecuje To nie książka pojawi się na blogu w piątek. Dzisiaj skupimy się jeszcze na ZTD i na zadaniu, które było idealne dla Edwarda Nożycorękiego.

Zadanie brzmi: Oderwij paski i rozerwij się!


Nie wiem dlaczego, ale jak tylko przeczytałam to zadanie, to od razu przed oczami staną mi Nożycoręki. Prawdopodobnie było to spowodowane tym, że dzień wcześniej oglądałam ten film.


Taki oto sposobem, Edward miał swój wkład w dziennik. Lubię wykorzystywać bajki i filmy w destrukcji.
Następne zadanie brzmi: Sklej, zszyj lub zwiąż te strony ze sobą. 


Postanowiłam, że wykorzystam pierwszą opcje czyli sklej.


Kiedy już skleiłam te strony, postanowiłam, że będą tworzyć ze sobą jedność i takim oto sposobem, rozerwane paski przez Edwarda stały się podartą firanką.


Tak na marginesie odniosłam swój pierwszy kulinarny sukces :D 

15 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja z niszczenia dziennika. Filmiki o podobnej tematyce znajdujące się na youtubie też są niezłe ;) Teraz panuje szał na "zniszcz ten dziennik"!!
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wszystkie Twoje pomysły były super, ale ten jest chyba najlepszy! Edward jest super, strasznie dawno temu oglądałam ten film:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba muszę sobie kupić taki dziennik ^^

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, dobry sposób na rozładowanie emocji ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł z Edwardem Nożycorękim :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda taka firanka :D A Twój kulinarny sukces to? Mi ostatnio udało się upiec karpatkę, smakowała całej rodzinie :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem kompletny antytalent jeśli chodzi o gotowanie, ale ostatnio udało mi się zrobić pancakesy, bez przypalenia ich oraz obyło się bez poszkodowanej kuchni co w moim przypadku jest ogromnym sukcesem :D

      Usuń
  6. Ciekawy sposób na te zadania, ja za tydzień kupuję swój własny dziennik i zaczynam przygodę :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę powodzenia w rozwiązywaniu destrukcyjnych zadań ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie to wygląda, super efekt:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, gratuluję!
    Blog też się cudownie zapowiada. Zapowiada, bo jestem tu pierwszy raz...
    Zaintrygowałaś mnie antytalentami. Mam takie same... Witaj w klubie, jak to się mówi.


    littleblackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam, dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :)

      Usuń
  9. chyba muszę sobie kupić ten dziennik :D
    widać, że fajna jest zabawa niszcząc ten dziennik :)
    pozdrawiam ;*

    http://olcik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z Edwardem :) Ciekawie do tego podeszłaś :) Wyobraźnia działa! Ja mam Zniszcz Ten Dziennik od baaaardzo dawna i praktycznie go skończyłam ale za każdym razem, po ukończeniu strony, dochodziłam do wniosku, że zrobiłabym to jednak inaczej :D Musiałabym kupić sobie drugi egzemplarz :D Też tak czasem macie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym dziennikiem. :)
    Notka też :))
    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :))
    http://second-nataly.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona