Zniszcz ten dziennik - malowanie taśmą

25 kwietnia 2015


Nie wyrobiłam się ze wczorajszym wpisem - niestety, ale zaczęłam robić małą rewolucje w swoich czterech ścianach. Jednak nie będę się rozwodzić tu nad tym co mi wczoraj przeszkadzało w napisaniu wpisu. Dzisiaj dodaje piątkowy wpis i coraz częściej się zastanawiam nad tym aby zrezygnować z wpisów piątkowych i przenieść je na sobotę. Postanowiłam, że tak na weekend sprawdzi się tutaj taki luźny wpis z dziennikiem, szczególnie, że ostatnio go tutaj nie było.

Ostatnio nie mam za bardzo czasu na to aby zajmować się dziennikiem czy nie-książką. Od ostatniego wpisu z dziennikiem, zrobiłam tylko 3 zadania, w tym jedno bardzo czasochłonne. Dzisiejszy wpis nie będzie długi, nie będzie zmuszał do głębszego myślenia, wyciągnięcia jakiś wniosków. Po prostu siądź, oglądaj zdjęcia, może akurat któreś cię zainspiruje.

Oblej, rozlej, nakap, napluj, chluśnij kawą tutaj. Jak wiecie nie zniosłabym niszczenia tego dziennika, więc wszystko u mnie powstaje za pomocą materiałów papierniczych. Niestety nie zobaczycie oplutej przeze mnie strony.



Wyrwij tę stronę. Włóż ją do kieszeni. Nie wyjmuj podczas prania. Potem wklej z powrotem. 


Pokryj tę stronę taśmą (stwórz jakiś wzór). Ja stworzyłam pumę i rekina. Może uda wam się dojrzeć te zwierzęta.


Jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia ze wszystkich zadań to zapraszam na mojego pinteresta.

Mała informacja na koniec. Jeśli ktoś napisał do mnie maila, a nie dostał odpowiedzi to bardzo prawdopodobne, że wiadomość mi nie doszła. W tym celu proszę o napisanie ponownej wiadomości na maila blonparia@wp.pl 


5 komentarzy:

  1. Ten dziennik nie jest dla mnie. Nie potrafię niszczyć książek, to dla mnie pewnego rodzaju świętość

    OdpowiedzUsuń
  2. wow moje malowanie taśmą to w porównaniu z twoim totalna amatorka!:) Świetne strony:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetne :D Nawet nie wiedziałyśmy, że takie coś istnieje :D
    Naprawdę zainteresowałaś nas :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona