MałgoLINKI - podsumowanie września

3 października 2015


Pożegnaliśmy wrzesień, przywitaliśmy październik, a co za tym idzie? Kolejny wpis dotyczący podsumowania miesiąca oraz porcja ciekawych linków. Jak sprawy mają się u mnie? Zaczęłam studiować grafikę, od tygodnia jestem już na uczelni i mam mnóstwo pracy. Grafika to piękny kierunek, ale dość ciężki. Wydawać by się mogło, że malarstwo, rysunek lub projektowanie nie jest wcale takie ciężki (sama tak myślałam), ale szybko zostałam wyprowadzona z błędu. Jest ciężko, jest dużo pracy i trzeba być gotowym na wszystko. Mimo wszystko, jestem szczęśliwa. Teraz na 100% wiem, że to jest to, czego było mi trzeba. To tyle z tego co u mnie, a teraz przejdźmy do naszego podsumowania. Postanowiłam zmienić trochę formę podsumowania, nie będzie wydzielonych kategorii tylko wszystko będzie przedstawione razem oraz będzie więcej linków. Uważam, że taka forma będzie najwygodniejsza.


  1. Wpis o tym, że krótkie włosy da się lubić i wcale nie oznacza to utraty swej kobiecości. 
  2. Blog, którego nie da się nie lubić, bez wątpienie ma w sobie "to coś".
  3. Kontrowersyjne obrazy, które mają ukryte znaczenie. Niektóre z nich naprawdę przerażają. 
  4. Bank zdjęć z licencją CC0
  5. Grafiki przedstawiające księżniczki z bajek Disneya w "realistycznych" włosach.  
  6. Dzięki tej stronie mamy możliwość zrelaksowania się lub zwiększenia swojej kreatywności/produktywności za pomocą odgłosów natury i nie tylko. 
  7. Bardzo przydatna aplikacja na smartphony z systemem android do nauki angielskiego.
  8. DIY - przepiśnik do druku za darmo. 
  9. Profil na instagramie, który skradł moje serce. 
Ostatnio na blogu: 
Statystyka bloga:



13 komentarzy:

  1. Czy na taką statystykę jest jakiś kod? Jak ją zrobiłaś?
    Świetny post :) Ostatnio trochę się u Ciebie działo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kodu na to nie posiadam, szczerze nie wiem jak taka statystka została osiągnięta, bo trochę było zamieszania na blogu i sama jestem w wielkim szoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie chodzi mi o wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, nie zrozumiałam o co chodzi (ah to przemęczenie) to zasługa Google analytics ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dziękuję za odpowiedź :* I jeszcze raz genialny post!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja planuję studiować grafikę komputerową. :) Jednak nie wiem, czy na pewno to wybiorę.


    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie jest typowo grafika komputerowa - grafika komputerowa to przedmiot, a kierunek nazywa się po prostu grafika ;) Wszystko zależy od tego czy umiesz mniej więcej rysować i czy znasz jako tako podstawy rysowania oraz ogarniasz mniej więcej programy takie jak Illustrator, Photoshop czy InDesign ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grafika, ambitnie :) życzę Ci samych piątek w indeksie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Księżniczki w realnych włosach nas rozbawiły, no ale to sama prawda! :D
    Super, że nie żałujesz wyboru studiów. Rozwijaj się kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Księżniczki świetne, zwlaszcza Arielka:P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też już nastrój akademicki :) Inna aplikacja, dzięki której też możemy się wyciszyć to Calm - polecam :) korzystałam z takiej aplikacji do nauki języków, bardzo fajna opcja.
    Mój ulubiony przepiśnik kupiłam w biedronce i bardzo dobrze się sprawdza, a ten do wydruku też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazdroszczę tym, którzy zaczynają zajęcia od 20 października :D
    Znam Calm - genialna jest ;)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona