Lista graficznych gier

14 grudnia 2015


O graficznych grach wspomniałam już przy ostatnim podsumowaniu miesiąca. Planowałam ten wpis opublikować wcześniej, ale więcej osób chciało plakaty. Nie ukrywam, że wyszło to tylko na lepsze, bo miałam akurat okazję do tego, aby poszerzyć tę listę o nowe gry. Takim oto sposobem, mam dla Was zbiór 10 gier, które pomogą Wam obsługiwać się krzywymi (trzeba pamiętać o tym, że każda grafika jest robiona na podstawie krzywych), będziecie mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat fontów oraz będziecie mogli przekonać się o tym, czy wiecie co to znaczy estetyka. Oczywiście nie zabraknie zabawy z kolorami i logo. Wszystkie gry przetestowałam i wybrałam te, które (według mnie) są warte uwagi.

Brandseen - Sprawdź, jak bardzo jesteś spostrzegawczy i spróbuj dopasować prawidłowo kolory do danego logo.

RGB Challenge - Sprawdź, czy potrafisz odgadnąć jaki kolor w RGB jest przedstawiony.


Shape Type - za pomocą różowych punkcików (krzywych) popraw kształt liter


The Bezier Game - dzięki tej grze nauczysz się obsługiwać krzywych czyli inaczej narzędzia pióra w programach graficznych. Dzięki temu poznasz jak to działa.


The color - Sprawdź czy masz dobre oko i umiesz odróżnić jaśniejszy odcień danego koloru od reszty (uwaga, po paru planszach kolory zaczynają się zlewać)


Pen Tool Game - Gra od Adobe. Za pomocą krzywych trzeba ustalić trasę dla kosmity, aby trafił do swojej planety.


Font Game - odgadnij jaki to font.


Kern Type - Spróbuj optymalnie ustawić pary znaków w słowie tak, aby tworzyły harmonijną całość

Color - Jak dokładnie umiesz dopasować kolor na palecie koloru do tego, który się pojawi.


LogoQuiz - Odgadnij logo znanych firm


Lubicie takie gry? 

NEWSLETTER



Bulk email software by FreshMail










3 komentarze:

  1. Nigdy nie "bawiłyśmy się" w takie gry :) W ogóle bardzo ciekawa sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie grałam w takie gry, ale to wydaje się świetne! Idealne do nauki kolorów w RPG i tym podobnych! Genialne ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona