MałgoLINKI - podsumowanie maja

30 maja 2016


Maj minął mi w bardzo szybkim tempie z czego się niezmiernie cieszę. Najgorsze jednak przede mną, bo ostatnie zaliczenia, ale dam radę - muszę. Maj był bardzo intensywnym miesiącem - powoli kończę dopracowywać swój pokój, bo wiecie muszę mieć ogarnięte wszystko nawet w najmniejszym szczególe, ogarniam projekty, chociaż jestem sfrustrowana tym, że idzie mi to tak powoli oraz walczę ze swoją alergią i najważniejsze - nauczyłam się pić 8 szklanek wody dziennie. To tak w skrócie wyglądał mój maj, a teraz tradycyjnie czas na linki! :)


  1. Lubicie palety kolorystyczne? Ja uwielbiam, a jeszcze jak są przedstawione atrakcyjnie to już kompletnie się rozpływam. Na tej stronie, możecie znaleźć nie tylko ciekawe palety, ale również ciekawe ich zaprezentowanie
  2. Zostają przy kolorach. Mam dla Was link do genialnego generatora palet kolorystycznych - sami możemy sobie ustawić odpowiednie kolory za pomocą suwaczków, a na dodatek możemy naszą paletę kolorystyczną zapisać.
  3. Cały czas zostając przy kolorach. Nie raz potrzebne jest zastosowanie RGB, a nie HEX, ale jak zamienić kolor w HEX na ten w RGB? Nic prostszego - internet jest tak bogaty w różne narzędzia ułatwiające życie, że i w tym przypadku przychodzi nam z pomocą, dając nam stronę, na której taką podmiankę możemy zrobić
  4. Znalazłeś jakiś kolor, który Ci się bardzo spodobał, ale jest za jasny/ciemny i chcesz uzyskać ciemniejszy/jaśniejszy odcień? Ta strona pomorze Ci w uzyskaniu odpowiedniego odcieniu. Wystarczy, że klikniesz na odpowiedni kwadracik. 
  5. Dobra, odpuśćmy sobie kolory. Tworzę darmowe szablony na Bloggera, ale może znajdzie się osoba, której przydadzą się darmowe szablony na WordPressa. Na tej stronie, znajdziecie ponad 200 darmowych szablonów na WP
  6. Na koniec mam dla Was, generator gradientów.

Ostatnio na blogu 



13 komentarzy:

  1. natalia20041989 .30 maja 2016 19:47

    Też piję więcej wody, dla zdrowia:) Ostatnio robię sobie takie wody smakowe, z owocami, miętą lub hibiskusem, świetne na upały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksandra ma kota30 maja 2016 23:39

    Nawodnienie w ciepłe dni to bardzo ważna sprawa. Ja to lubię pić domową lemoniadę z miętą i cytryną - pycha! Bardzo orzeźwiająca.
    Powodzenia na studiach!

    aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi maj bardzo szybko zleciał, ale to przez matury. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra ma kota31 maja 2016 08:02

    Imponujące statystyki! Brawo! :) Woda jest dobra na wszystko, oczyszcza przede wszystkim nasz organizm z toksyn i wspomaga nerki. 8 szklanek? Dużo i prawidłowo w tak upalne dni!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i tak nie mogę pić innych napojów niż woda ze względu na alergie, ale u mnie największy problem stanowiła częstotliwość picia, bo potrafiłam wypic tylko 1-2 szklanki dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice! Aż nie możemy uwierzyć, że to już koniec maja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za ciekawe i przydatne linki. Ja osobiście na pewno skorzystam :) A co do alergii. Ja ostatnio przezywam koszmar życia. Dowiedziałam się, że do mojej alergii doszło mi uczulenie na roztocza i kurz, ale to nie wszystko atrakcji.... podejrzewają jeszcze do tego astmę. Mam już dość. Dwa, może trzy dni było dobrze, jakby ręką czarodziejską wszystko dosłownie przeszło. Cieszyłam się a tu dziś znowu zaczyna swędzieć gardło i zaczynam kasłać.... mam dość :( bo kaszel jest tak straszny jak nigdy w życiu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem co czujesz :( Ja mam alergię III stopień - prawie na wszystko i mi nawet odczulanie nie pomaga. Jestem na lekach, które biorę rano i wieczorem a dycham całymi dniami jak stary maluch, noc jest najgorsza bo spać nie można przez ten kaszel :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja teraz czekam jeszcze na nowe testy wziewne z krwi. Boję się nawet pomyśleć co tam wyjdzie, kolejne jakieś gady :( Wierzę Ci kaszel (już wiem) może wykończyć. Ja ze strachu robiłam nawet prześwietlenia płuc. Po kaszel pojawił mi się taki jak nigdy. Jakiś tydzień temu przez cztery dni było tak fatalnie, że cztery dni spędziłam w łóżku, ja nie miałam siły się podnieść, głowa od kaszlnięcia mi pękała. Kaszlnęłam tylko cztery razy a mokra byłam z wysiłku jakbym miała gorączkę i do tego był skwar na dworze. A ostatnio to trzyma mnie jak ci wspomniałam cztery miechy. Kiedyś miałam jakieś przerwy, na chwilę czułam ulgę, a teraz się robi coraz gorzej. Coś strasznego, więc uwierz, wierzę Ci i każdemu innemu kto przechodzi coś podobnego. Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w połowie czerwca się wybieram na kontrolę, także zobaczę jak to będzie u mnie. Najgorsze u mnie jest to (nie wiem czy też tak masz) jak próbuje złapać powietrze przez nos, a tu nagle okropny kaszel, taki, że prawie Ci oczy wychodzą na wierzch - to jest dla mnie tortura!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz dwukrotnie wklejony kod statystyk na blogu (w źródle szablonu generuje się przy końcu oraz w gadżecie HTML) przez co są nieco zakłamane - na przykład współczynnik odrzuceń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam, że coś mi się nie zgadzało, ale kompletnie zapomniałam o tym, że rzeczywiście podwójnie kiedyś wkleiłam przez przypadek i odkładałam na później usunięcie gadżetu, a później jakoś nawet nie zwracałam uwagi na ten gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba kody liczą ruch inaczej i pewnie za jakiś czas univesal wyprze całkowicie stary, więc lepiej korzystać i przyzwyczajać się do nowego.

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona