Icon set summer czyli zestaw 10 (20) wakacyjnych clipartów do pobrania za darmo

25 lipca 2016


Dzisiaj mam dla Was kolejne grafiki do pobrania. Tym razem cliparty w letnim klimacie, które możecie wykorzystać na różne sposoby. W zestawie oprócz 10 kolorowych clipartów znajdziecie również 10 w wersji czarno-białej, które można "pokolorować" według własnego uznania. Grafiki są do pobrania za darmo i tylko na użytek własny. Chcesz udostępnić je dalej? Podaj link do tego wpisu ;)


Pobierz cliparty

Inne wpisy, z grafikami do pobrania znajdziesz TUTAJ 

11 komentarzy:

  1. natalia20041989 .25 lipca 2016 19:01

    Ależ urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziaki :D Klapki i lodzik są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Do pokolorowania? :D To ja bierę dla młodego! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe! ❤ Wiesz może kiedy dodasz post o układzie kafelkowym? Bo czekam i czekam i nmg się doczekać 😂😂 xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie prędko, muszę zrealizować to co mam zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oki, dziękuję ☺

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona