Google prawdę Ci powie 2 - czyli hasła po jakich trafiacie do mnie na bloga

30 sierpnia 2016


Cukier mi zaszkodzi na diecie
Czekaj, czekaj...jeśli chcesz schudnąć, to raczej na diecie się odstawia cukry, więc...no, ale może coś się zmieniło. Jedz śmiało.

Liceum blog
Oj to nie tutaj. Jakie liceum prowadzi bloga?

Mały pokój chłopaka z dużą komodą
Noo, zdarza się i tak, ale chyba to nie jest skarga na to, że ma większą komodę od ciebie?

Po zjedzeniu owoców robią mi się czerwone krosty
Dwie opcje - są radioaktywne, albo jesteś alergikiem i masz w dupie to co mówi lekarz. Stawiam na opcje nr. 1. Nie jedz owoców, jedz słodycze.

Tapeta na tel jestem śliczna pobierz
No cieszymy się razem z Tobą, że jesteś śliczna, ale żeby od razu takie rozkazy, że pobierz. Dobrze, że nie "rozbierz".

Jeśli chodzi o rozbieranie...

Chce żeby mnie rozebrał
Mi tego nie mów. Powiedz to jemu.

Żałuje, że nie poszłam na imprezę
Nie masz co żałować. Do łazienki się nie dostaniesz, bo już jest zajęta, przez pary, który po prostu musiały sobie ulżyć. Dookoła pełno obleśnych facetów...no dobra, niektóre kluby mają całkiem fajne drinki w ofercie, żałuj.

Jak się odgryźć
To podchodzi pod kanibalizm

Tapeta wakacyjna na komurke
Tobie to by się słownik przydał, a nie tapeta

Nie mam iPhona
Ojej i co to teraz będzie?

Czerwone plamy po słodyczach, czy to dobrze
No pewnie! Każde czerwone plamy po jedzeniu to dobry znak!

Szalone konie 
W każdą pełnie o północy, w każdej stajni jest zlot koni...upijają się do nieprzytomności, a potem szaaaleeeeją po polach, łąkach i lasach.

Jestem w ciąży, ale nie chce 
Oho, ktoś tu chyba zapomniał skąd się dzieci biorą

17 komentarzy:

  1. Hahaha, to u mnie jeszcze są w miarę normalne wyniki porównując do Ciebie :"D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że przez dziwne hasła ludzie do Ciebie trafiają. Cóż, grunt, że nabijają statystyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorsze jest to, że ja nawet nie wiem do jakich wpisów ich to prowadzi :D Gdzieś przeczytałam, że Google wyłapuje pojedyncze słowa zarówno z komentarzy jaki z wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Chce żeby mnie rozebrał
    Mi tego nie mów. Powiedz to jemu"

    To jest genialne.

    Nie da się po prostu wpisać tych haseł w google i sprawdzić, do czego prowadzą? Moje hasła są zwykle na czwartej lub piątej stronie, ale grafiką znajduję swój wpis szybciej. (No i szybciej znajdę go używając google, bo wyskoczy link z google+, zaś przez duckduckgo nigdy nie udało mi się znaleźć żadnego mojego wpisu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już tak sprawdzałam przy pierwszej części - niestety tak to nie działa. Po pierwszej części ktoś mi napisał maila, że takie absurdalne niektóre hasła mogą się pojawić, bo google wyłapuje jedno słowo i jak ktoś przegląda po parę stron, to na którejś stronie może się trafić np. mój blog ;) Też świadczy o tym fakt, że są to wejścia 1,2 razy, nie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozwaliło mnie to z tą komodą! Ale aż dwa z tych haseł dotyczą czerwonych plam/krost... Może coś w tym jest? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tapeta na tel jestem śliczna - haha :D ...
    jestem w ciąży ale nie chce - reeety!

    Jak mam sprawdzić moje hasła, wiesz? w google analytics?

    OdpowiedzUsuń
  8. natalia20041989 .31 sierpnia 2016 11:40

    Haha, niezłe:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozyskiwanie - kampanie - bezpłatne słowa klucz :) Ja też nie wiedziałam, bo jest to tak ukryte i mylące nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MAM! ale niestety... u mnie nie ma nic ciekawego :P

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie przez długi czas też wiało nudą :D Tylko "grafika", "grafiki do pobrania" etc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Chcę, żeby mnie rozebrał" genialne! haha

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko xD Jak dobrze, że do nas ludzie trafiają zgodnie z tematyką bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  14. "Chcę żeby mnie rozebrał" przebiło wszystko :D Chociaż to by się zgadzało jak już ją rozebrał to teraz ona jest w ciąży, ale nie chce :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha o tym samym pomyślałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha! Ale masz przekierowania! Moje też mnie często zaskakują, ale u mnie większość to problemy związkowe. :D I też zawsze jest w nich dużo błędów. Twoje odpowiedzi najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm...czyżby to była ta sama osoba? :D

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona