MałgoLINKI - podsumowanie sierpnia

2 września 2016

No i mamy wrzesień, a to oznacza tylko jedno - dzieciaki wracają do szkoły, wakacje się skończyły no i czas na podsumowanie sierpnia. Czy było lepiej w sierpniu niż w lipcu? Ciężko powiedzieć. Różnica jest taka, że dostałam zielone światło od lekarza, mogę zacząć normalnie ćwiczyć i w związku z tym wykupiłam sobie karnet na siłownie. O dziwo, zauważyłam, że jak ćwiczyłam w domu "wypluwałam płuca" po 20 minutach, na siłowni czegoś takiego nie było, owszem kaszlałam jak stary maluch nie raz, ale nie było tragedii. No i najważniejsze - szykuje się na nowy rok! Grafiko nadchodzę! Szczerze mówiąc, brakuje mi tych zajęć z grafiki.

  1. Moimi ulubieńcami numer 1 w tym miesiącu (zresztą nie tylko w tym, bo w poprzednich również), są 5 aplikacji na telefon, które umieściłam w jednym z ostatnich wpisów.  
  2. Jeśli jeszcze szukacie idealnego planu lekcji, a lubicie tematykę komiksową, to u Justyny, znajdziecie dwie wersje takich planów do wyboru
  3. Ten wpis, przekonał mnie do tego, aby zrobić swój własny bullet journal 
  4. 10 tekstur/patternów z motywem drewna do pobrania za darmo 
  5. Jeśli jesteście ciekawi, co można stworzyć dzięki kodom CSS, to zapraszam Was na tą stronę. Jest to lista zagrożonych gatunków zwierząt. 
  6. 4 doodle patterns do pobrania za darmo 

Popularne wpisy na blogu w tym miesiącu: 




3 komentarze:

  1. no i to sie nazywa swietne podsumowanie! Zaraz zerkne na te apkki co polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaczęłam przygodę z Bullet Journal i też zaczęłam od tego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na siłowni oraz w podboju grafiki! :D

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona