Grafiki do pobrania za darmo prosto z Bullet Journal (watercolor)

23 października 2016


Pewnie większość z Was kojarzy Bullet Journal, a jeśli nie to w skrócie - BJ to notes, w którym tworzymy wszystko pod nas samych (różnego rodzaju tabelki, kalendarze etc.). Można w nim zapisywać wszystko i jednocześnie pomóc sobie i nauczyć się organizacji.

Dowiedz się więcej o Bullet Journal na blogu Worqshop

BJ zazwyczaj są ozdabiane różnymi obrazkami - rysunki strzałek, banerów i innych "esów floresów". Postanowiłam, że warto przenieść te rysunku na komputer i zrobić z nich grafiki użytkowe i takim oto sposobem powstał ten wpis.

Udostępniam Wam do pobrania za darmo 21 grafik, czarno-biały na transparentnym tle w formacie PNG prosto z mojego Bullet Journal - wszystkie powstały za pomocą farb akwarelowych, a więc (tak jak jest to już wspomniane w tytule wpisu) są to grafiki watercolor. Poniżej wrzucam Wam podgląd grafik, które możecie pobrać.


Pobierz zestaw grafik

Zasady pobierania 


  • Grafiki możesz udostępnić na swoim blogu/stronie pod warunkiem, że PODASZ LINK DO TEGO WPISU 
  • Grafiki pobierasz TYLKO na użytek własny 

6 komentarzy:

  1. Lubię takie rzeczy, bo sama prowadzę BJ! Taka wersja komputerowa też będzie dla mnie pomocna :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa :) Też prowadzę od niedawna bujo. Strasznie lubię sobie pomazać, projektowanie nowych stron to moje ulubione zajęcie na długie wieczory! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś prowadziłam BJ i... zaprzestałam. Muszę do tego wrócić bo to fajna sprawa.
    A pytanie z innej beczki... W trakcie ładowania się Twojego blogu widać strzałkę poruszającą się w kształt serca. To dzięki jakiemuś kodowi?
    Bo fajnie to wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jest na to specjalny kod, nawet na moim blogu robiłam o tym instrukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. To przyjrzę się temu. :)
    Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałyśmy do tej pory nic o Bullet Journal. Ciekawa sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona