MałgoLINKI - podsumowanie września

5 października 2016


Wrzesień to ostatni miesiąc "wolności" i to wcale nie oznaczało, że było luźniej. Oczywiście musiałam odbyć obowiązkowe warsztaty. Dużo pracy, ale jakoś sobie radze i o dziwo nawet ten deszcz za oknem mi nie przeszkadza. Chodzę regularnie na siłownię, raz tylko opuściłam trening (jak na razie) i to w ostatniej chwili, bo przypomniało mi się, że mam umówioną wizytę u lekarza :) We wrześniu musiałam przemyśleć sobie kilka spraw no i zaczęłam pracę nad nowym blogowym logiem, tak aby było jasno przedstawione o co chodzi :)


  1. Blog/portal dla osób, której tak jak ja uwielbiają ładne wnętrza. Na Lovingit możecie znaleźć mnóstwo pięknych inspiracji, a efekty metamorfoz wnętrz powalają na kolana.
  2. Wtyczka do Google Chrome, która pozwala tworzyć palety kolorystyczne ze zdjęć znalezionych w Google grafika. Nie trzeba zdjęć pobierać, wystarczy jedno kliknięcie myszki. 
  3. Zbiór różnych wzorów tekstur z dopasowaniem koloru pod siebie
  4. Zbiór darmowych fontów do pobrania.
  5. 3 darmowe tła (zawinięte, coś w rodzaju tła fotograficznego), na których możemy umieszczać różnego rodzaju produkty i nie tylko, aby ładnie je przedstawić. 

Popularne wpisy na blogu we wrześniu 



4 komentarze:

  1. Wrzesień to był taki zakręcony miesiąc również i dla nas :) Gratki z powodu regularności na siłce! My też treningi prowadzimy systematycznie i jesteśmy również z tego dumne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na to nowe logo, ciekawa jestem, co wymyślisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też dzisiaj wzięło na podsumowanie września. Pogoda temu sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wtyczka uratowała moje życie! Od dawna szukałam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona