Metamorfoza bloga - Afisz teatralny

13 października 2016


Z Agnieszką już miałam przyjemność współpracować wcześniej - robiłam dla niej nagłówek na bloga. Teraz przyszedł czas na szablon. Nie ukrywam, że był to jeden z wymagających projektów, ale jednocześnie dosyć ciekawy. Łatwo mi się nad nim pracowało, bo autorka bloga wiedziała czego chce, dzięki temu wszelkie poprawki, niedogodności czy trudności jakie stawały przed nami podczas tworzenia tego szablonu, rozwiązywałyśmy sprawnie i szłyśmy na kompromis.
Jakie były oczekiwania?

  • Blog na pierwszy rzut oka, miał nie wyglądać jak blog, tylko żeby przypominał coś w rodzaju serwisu/portalu
  • Blog miał być "ukryty", tzn. miał nie pokazywać się na stronie głównej, a dopiero po klilnięciu w odpowiednią podstronę
  • Strona główna, miała być reprezentacyjna i przejrzysta. Miał się znaleźć tam nagłówek, slider, formularz kontaktowy, skrót wpisów oraz tzw. boxy z najważniejszymi odnośnikami 
  • Zakładka, w której miał znajdować się blog, miała wyglądać typowo blogowo. Z niektórymi elementami, które były na stronie głównej 

Czy nam się udało to osiągnąć? 


Jak możecie zobaczyć, szablon wcześniej wyglądał, jak typowy blogowy szablon. Czyli od oczekiwań Agnieszki, ciut odbiegający. 


Jak wyglądał po zmianie? Strona główna prezentuje się tak: 



Na górze pojawiło się menu z ikonkami i z jedną rozwijaną kategorią. Pod stronami mamy nagłówek i slider. Jeszcze niżej boxy z najważniejszymi odnośnikami, subskrypcje - mail oraz na samym dole skrót wpisów na blogu i jak możemy zauważyć ze strony głównej zniknęła kolumna boczna, pager bloga oraz inne elementy odpowiadające za typowy wygląd blogowy, a które nie wpasowywała się w zaplanowany styl strony głównej.

Jak to wygląda od strony blogowej? 



Został slider, zostało menu/strony, został nagłówek, został skrót wpisów (na podstronie pełni to funkcje popularnych wpisów) oraz subskrypcja e-mail. Zniknęły boxy. a na ich miejscu pojawił się tradycyjny układ wpisów, kolumna boczna oraz pager bloga no i oczywiście etykiety.

Jak Wam się podoba blog Agnieszki? :)

Chce zamówić szablon

10 komentarzy:

  1. Ciekawe, ale coś u ciebie się posypało albo mój spartolony internet coś mi źle wyświetla. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie przez chwilę też się wszystko źle wyświetlało, ale zresetowałam internet i wszystko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno, nie będę łazić do brata i neta resetować. Może sam się za jakiś czas odświeży. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna odmiana. Uwielbiam minimalizm! Muszę wprowadzić go w życie także u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Katarzyna Markiewicz15 października 2016 22:56

    Minimalizm to zdecydowanie klucz do estetycznego bloga. Bardzo przejrzysta strona, ale jak na moje oko to logo "afisz teatralny" powinno być przesunięte odrobinę w prawo. Jakoś tak za bardzo wystaje :D Hmmm...
    ❁ THE PRETTY FRECKLES ❁

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona