Jak zrobić napis na łuku w Photoshopie

21 listopada 2016


Dla niektórych może wydać się to banalne, ale dla innych nie, co świadczy o tym fakt, że ostatnio dostałam parę pytań o to, jak zrobić tekst zawijany czyli inaczej pisany na łuku. Dla ciekawskich - podobny wpis, był już na blogu, ale dotyczył on programu GIMP.

Chce zapoznać się z instrukcją w GIMPie

1. Otwieramy Photoshopa, wybieramy CTRL+N lub CMD+N (MAC) - tworzymy nowy plik. Obojętnie jakiej wielkości - to zależy tylko od nas, ja mam format pliku A4.

2. Wybieramy narzędzie "Tekst", tworzymy nasze pole do wpisywania tekstu i wpisujemy nasz tekst.



3. Jak widzicie na powyższych zdjęciach, górna belka różni się w zależności od tego czy pole tekstowe jest aktywne czy nie, jeśli chcemy umieścić nasz tekst na łuku, musimy na niego kliknąć (oczywiście cały czas będąc na narzędziu tekst).


4 . Z górnej belki, wybieramy "utwórz zawinięty tekst". Jak możemy zauważyć, pojawiła nam się ramka, w której możemy wybrać styl i pobawić się suwaczkami. W tej instrukcji, mówimy o napisie na łuku, więc będą nas interesowały style "łuk", oczywiście możecie spróbować również i innych stylów.

5. Efekt


10 komentarzy:

  1. Musimy wreszcie szarpnąć się na photoshopa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Photoshop to na szczęscie już nie czarna magia.
    Ps. podoba mi sie nowy wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początek skorzystam jednak z Gimpa...
    Czyżby nowe logo? Zdecydowanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe logo już jest od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu, to dawno mnie tu musiało nie być:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks great!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+

    Please join me
    http:///sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super to wygląda! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zastanawiałam się jak to jest zrobione - a tu widzę trzeba ps... :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trzeba, możesz zawsze robić to w GIMPie, ale wtedy jest więcej zabawy :)

    http://blonparia.blogspot.com/2016/03/jak-zrobic-pookragy-tekst-w-gimpie.html

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona