MałgoLINKI - podsumowanie czerwca

01.07.2015


Z ankiety, którą przeprowadziłam jakiś czas temu wynikało, że większość z Was potrzebuje luźniejszej formy wpisów. Dlatego przełamałam się i stworzyłam serie MałgoLINKI, które będą podsumowaniem każdego miesiąca. Kategorie jakie postanowiłam zamieścić w podsumowaniu poznacie za chwilę i mam nadzieję, że przypadnie Wam taka forma podsumowania do gustu.

Najciekawszy artykuł/wpis miesiąca

Ostatnio trafiłam na bardzo ciekawego bloga, prowadzonego przez Pana Bartosza Pussaka, który jest autorem Cały Ja. Nie sądziłam, że w tym punkcie moja pozycja się zmieni - a jednak. Na bloga Cały Ja trafiłam zupełnie przypadkiem i od razu trafiłam na wpis "Pierwsze miesiące rozwoju dziecka, oczami taty". Dzieci nie lubię, przerażają mnie, ale byłam ciekawa jak wygląda to wszystko oczami ojca. Mój ojciec nigdy nie był jakiś wylewny, więc za wiele nie wiedziałam co on czuł zostając ojcem w wieku 22 lat i jak to wyglądało jego oczami. Mama, to co innego - wiadomo, kobieta. Szczerze mówiąc, zaskoczyłam samą siebie, ponieważ ten wpis zauroczył mnie w takim stopniu, że zaczęłam się zastanawiać czy to na pewno pisze mężczyzna. Wszystko jest opisane w tak ciekawy sposób. że aż czułam pewien niedosyt po przeczytaniu tego jednego artykułu .

Blog miesiąca

Zastanawiałam się nad tym czy nie umieścić tu bloga Cały Ja, ale stwierdziłam, że za krótko znam tą stronę i poświęcę miesiąc lub dwa na dalsze poznawanie tego bloga. Zresztą będzie to dla mnie sama przyjemność. Blogiem miesiąca zostaje blog, prowadzony przez siostry bliźniczki Monikę i Angelikę  Candy Pandas. Bloga śledzę od jakiegoś czasu - dokładnie od pierwszego komentarza jaki dziewczyny pozostawiły u mnie na blogu - i jest dla mnie idealnym miejscem, szczególnie po zmianach w diecie, które dwa miesiące temu zmieniły się o 180 stopni. Jeśli ktoś ceni sobie zdrową żywność, albo tak jak ja jest alergikiem to zapraszam na ich bloga.

Rysunek miesiąca

Z rysunkami mam coś wspólnego, dlatego uwielbiam je oglądać - mogę to robić godzinami i nigdy mi się nie nudzi. Rysunek, który znajduje się w dzisiejszym podsumowaniu, pochodzi ze strony Najpiękniejsze rysunki świata. Ma coś w sobie ten rysunek co przykuło moja uwagę, chodź na pierwszy rzut oka może wydawać nam się zwyczajny.


Zdjęcie miesiąca

Zdjęciem (a właściwie zdjęciami) miesiąca są te ze strony Jest Rudo. Natalia zawsze zaskakuje mnie swoimi pomysłami, a zdjęcia z wpisu "Do kwadratu", spodobały mi się w takim stopniu, że aż niektóre wydrukowałabym sobie jako plakat, najlepiej w formacie A2.

Mój instagram w czerwcu


W czerwcu nie poszalałam z instagramem, dodałam tylko 16 zdjęć, ale może w tym miesiącu coś się zmieni? Instagram w czerwcu za ciekawy to nie był. Prezentowałam zdjęcia, jedzenia, co by sobie poradzić z pierwszym miesiącem diety. Projekt logo, który miał być w portfolio, moja królica, która nie zachowuje się jak królik, a jak kot. Zdjęcie przed ścięciem włosów i po. Kuce ze stajni, współpraca z  #PELE-MELE i wczorajszy wypad nad Zalew.

Instagram


Mój blog w czerwcu

W czerwcu zostało opublikowane: 13 wpisów.
Najczęściej komentowanym wpisem był: Jak zrobić nagłówek ze stronami.
Najpopularniejszy wpis: Jak zrobić nagłówek ze stronami.
W czerwcu odwiedziliście bloga: 5,728 razy 
Zmiany:

  • Współpraca z wydawnictwem MOLE
  • Za namową paru osób i z ich niewielką pomocą powstała zakładka "współpraca". Zamieszczona została propozycja współpracy dla firm oraz blogerów. Jeśli jesteś blogerem mającym 18 lat (nawet rocznikowo) to śmiało możesz zajrzeć i przeczytać o współpracy. 
  • Za namową tych samych osób co przy współpracy powstał profil bloga na Facebooku, który możecie zaobserwować. Jest to opcja wygodna dla mnie i dla Was, ponieważ w każdej chwili możecie do mnie napisać, a ja znacznie szybciej odpisze niż na maile. Z profilu dowiecie się również o nowych wpisach i wiele więcej.

13 komentarzy:

  1. Też lubię, zaglądam na Candy Pandas :-). Jeden z przyjaźniejszych blogów tego rodzaju, bardzo fajne ikonki mają :-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - jest to jeden z przyjaźniejszych blogów :)

      Usuń
  2. Podoba mi się pomysł takich wpisów, można się więcej o tobie dowiedzieć:) Przepiękny rysunek i świetne zdjęcia - słodkiego masz króliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, jeszcze z takim się nie spotkałam na innych blogach! :*
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/07/q-odpowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się spotkać podobne wpisy i na innych blogach :) Tylko każdy jest w innym stylu ;)

      Usuń
  4. Wow, ile ciekawych rzeczy wydarzyło się u Ciebie w ciągu jednego miesiąca :D Podziwiam chęci do dodawania tyle zdjęć na Instagrama, ja w ciągu miesiąca dodałam tylko 5 zdjęć :D

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też chęci nie raz opuszczają i dodaje zdjęcia z nudów ;)

      Usuń
  5. Ten rysunek jest naprawdę piękny, a na podane blogi zaraz zajrzę :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! NOWY POST :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie! Zakochałam się w tym rysunku! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  7. O jej! A gdzie my tutaj? Czytamy sobie spokojnie wpis od razu przeskakując na zakładkę tatusia z maluszkiem a tu nagle.... PANDY!
    Bardzo nam miło, że zostałyśmy wspomniane i docenione :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona