Lista zadań - 8 grafik do pobrania za darmo

02.09.2015


Ostatnio na blogu pojawił się wpis o planach lekcji do pobrania za darmo. Plany lekcji cieszyły się zainteresowaniem, ale jak dobrze dziewczyny zauważyły na studiach się nie przydają - niestety. Iza z bloga Fajna sprawa podała mi pewien pomysł, mianowicie wspomniała o liście zadań. Nie wątpliwie taka lista lepiej się sprawdzi na studiach niż plan lekcji. Jednak nie tylko na studiach można takiej listy używać, osobiście korzystałam z takiej listy jak chodziłam jeszcze do szkoły, łączyłam ją wtedy z planem lekcji. W pracy również taka lista się sprawdza. Dlatego dziś mam dla Was 8 list zadań do pobrania za darmo.





15 komentarzy:

  1. Ostatnia bardzo nam się podoba :) Pobrana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem w sekrecie, że mi też ta ostatnia się bardzo podoba - taka skromność :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrycja Wieczorek2 września 2015 15:19

    a mi z kolei dwie ostatnie bardzo się spodobały! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Takie listy zadań przydadzą się nie tylko na studiach... może wreszcie uda mi się wykonać wszystko co sobie zaplanowałam, bo czasem w ferworze walki zwyczajnie zapominam o kilku pomniejszych sprawach :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne te listy! Najbardziej mi się podoba trzecia i ta najprostsza bez żadnych ozdóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 i 4 fantastyczna! Laduje do mojej teczki planowania! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że nikomu nie przypadnie do gustu ta najprostsza, bo nie ukrywam tą i ostatnią robiłam bardziej pod siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam! Ile razy mi się zdarzyło czegoś zapomnieć. Wtedy powiedziałam dość i zaczęłam korzystać z takich list :) Nie ma za co dziękować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy tylko tusz w mej drukarce kolorowy powróci trzecia lista zostanie wydrukowana, jest cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wioletta Jagiełło-Czech3 września 2015 07:49

    super. Dziękuję, z przyjemnością pobieram. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne i pomysłowe :) Sama sobie pobrałam. Mojej znajomej też bardzo przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się, że listy przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jedna to ładniejsza - aż się nie mog zdecydować. Super! :-)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona