MałgoLINKI - podsumowanie listopada

01.12.2015


Szczerze mówiąc myślałam, że listopad będzie mi się strasznie dłużył. Całę szczęście tak nie było i dobrze, bo chce już odbębnić te mikołajki, urodziny, święta i ten jeden wielki zamęt, który niedługo nastąpi. W listopadzie wiele się nie zmieniło nadal jest dużo pracy, nadal męczę się z identyfikacją wizualną firmy, ale znalazłam odrobinę czasu aby otworzyć swój sklep, stworzyć dla Was newsletter, trochę odpocząć oraz udało mi się kupić (w końcu) okulary, bo ostatnio mój kiepski wzrok dał mi do zrozumienia, że czas najwyższy na ten krok (przypomniał mi przy próbie robienia projektu). Nawet udało mi się zainwestować w tablet graficzny (po długim namyśle) i muszę nauczyć się z niego korzystać, bo na razie ciągle chwytam za myszkę. To tyle u mnie. Czas na podsumowanie w linkach.

  1. Zacznę tak trochę nietypowo, bo od reklamy. Niewątpliwie jest to najpiękniejsza reklama jaką widziałam
  2. Wiecie, że grafiki powstają na bazie krzywych? Krzywe zazwyczaj są oznaczone piórem w programach graficznych. Jeśli chcemy się brać za tworzenie grafiki, to dobrze by było umieć się owymi krzywymi obsługiwać. Ta gra Wam w tym pomoże
  3. Skoro już jesteśmy przy grach, które pomogą nam przy projektowaniu graficznym, to warto zwrócić uwagę również i na tekst. Trzeba zapamiętać, że tekst również tworzy grafikę, więc, macie okazje sprawdzić swoje poczucie estetyki
  4. Pani Magda u siebie na blogu pokazała bardzo ciekawe, proste i świąteczne DIY
  5. Darmowe narzędzie online do tworzenia ładnych i przejrzystych treści na bloga (również infografik).
  6. Bardzo oryginalny i prosty sposób na organizacje zdjęć [ENG]
  7. 5 bajkowych miejsc - podróż śladami bohaterów z najsłynniejszych bajek i filmów fantasy
  8. Bardzo ciekawy artykuł o dziesięciu ludzkich (najgorszych) nawykach
Ostatnio na blogu:

Listopad był trochę lepszy od października, ale to jeszcze nie jest to - niestety. Jednak ciesze się z tego, że nie jest gorzej, jest stabilnie :)

Opublikowanych wpisów: 8
Statystyka: 



NEWSLETTER


Email








                                                                        



7 komentarzy:

  1. Ostatni artykuł o nawykach jest dobry :D
    Ta reklama też nam sie bardzo podoba, jest tak ciepła i wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli sporo udalo Ci sie zribic w listopadzie :) lece czytac zaleglosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś drugą osobą, która mi mówi, że sporo mi się udało zrobić, a ja uważam, że strasznie mało :p
    Ja u Ciebie również muszę nadrobić zaległości, bo zaniedbałam, ale zabiorę się do tego dzisiaj - taka lektura do poduszki będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie tak! Zawsze się uśmiecham przy niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te "gry" są mega! ;) nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje

    OdpowiedzUsuń
  6. natalia20041989 .2 grudnia 2015 17:00

    Świetny ten kalendarz adwentowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reklama świetna, nie widziałam jej wcześniej. Finlandia zaciekawiła mnie właśnie za sprawą Muminków :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona