Ostatnie MałgoLINKI - podsumowanie roku

31.12.2015


Nadszedł w końcu ten czas gdzie wypadałoby zrobić podsumowanie roku. Tradycyjnie streszczę Wam co się działo u mnie, a później zasypię Was linkami do blogów/stron, które towarzyszyły mi przez ten czas i towarzyszyć będą nadal. Nie przedłużając, przejdźmy do podsumowania.

Prywatnie

  • W okresie styczeń-październik za wiele się nie działo. Próbowałam poprawić swój angielski, wynajdywałam kursy dotyczące grafiki, które zajmowały mi większość czasu. Z wielkim bólem serca muszę przyznać, że mniej skupiałam się na treningach i w stajni bywałam rzadko. Zaczęłam walkę ze swoją alergią.
  • Październik - bez boleśnie zaczęłam studiować grafikę oraz zmieniłam miejsce zamieszkania. 
  • Listopad oraz grudzień - zainwestowałam w sprzęt, który usprawni wykonywanie projektów. Oprócz tego, zmagałam się z projektami na zaliczenie, otworzyłam drugiego bloga, który pełni role rozbudowanego portfolio, newsletter oraz swój sklep

W internetach

  • Bez dwóch zdań, moimi odkryciami roku 2015 były blogi takie jak: Rudej blog, Candy Pandas, Losgrafikos (wcześniej Bigeyes) oraz Cały ja. Te blogi czytałam nagminnie - takie tam uzależnienie. 
  • Znalazłam kilka ciekawych banków zdjęć, jednak z Pexels korzystałam najczęściej. 
  • Gra The Bezier GamePo mimo, że krzywe nie stanowią dla mnie problemu i nie muszę uczyć się ich obsługiwać, to gra pochłonęła mnie całkowicie. 
  • Colourlovers - zbiór przeróżnych patternów. Wybór jest naprawdę duży. Bardzo często korzystałam z tej strony przy różnych fotomontażach. 

Wpisy na Blonparii



TOP 10 wpisów na Blonparii
  1. DIY - prezent na dzień chłopaka (i nie tylko) - wyświetlono 2212 razy
  2. Plany lekcji do pobrania za darmo - wyświetlono 1475 razy 
  3. To nie książka - odsłaniam dla Was kilka zadań - wyświetlono 1222 razy 
  4. Zmiana wyglądu tytułów gadżetów za pomocą kodu CSS - wyświetlono 1010 razy
  5. Kosmetyczny prezent dla alergika - wyświetlono 971 razy 
  6. Zrób ze mną szablon na bloga - wyświetlono 922 razy 
  7. Zniszcz ten dziennik - kolejne destrukcyjne zadanie - wyświetlono 824 razy 
  8. 6 plakatów do pobrania za darmo - wyświetlono 781 razy 
  9. Czasy podstawówki powracają z #PELE-MELE - wyświetlono 648 razy 
  10. Jak dodać formularz kontaktowy w podstronie - wyświetlono 643 razy 

Statystyka bloga

  • W tym roku Blonparię odwiedziliście 72 323 razy 
  • W sumie napisaliście: 2 004 komentarze 
  • Statystyka z grudnia prezentuje się tak: 

Jak Wam minął rok 2015? Będziecie miło go wspominać? :) 

Szczęśliwego Nowego Roku!

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne podsumowanie, życzę aby następny rok był jeszcze lepszy! :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi niezmiernie miło, że jestem w Twoich MałgoLinkach :) sama planuje dziś blogowe podsumowanie tego roku. Choć 2 tys wyświetleń nie ma żaden z moich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie w bardzo fajnej formie zrobione. Osobiście mam nadzieję, że nadchodzący 2016 będzie lepszy niż jego poprzednik.
    Tak króciutko życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku i oby przyszłe takie podsumowanie zawierało większe liczby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że u Ciebie w niedługim czasie jakiś wpis na stówę będzie miał ponad 2 tys. Nie ukrywam, że zaskoczyłaś mnie tym, że u Ciebie żaden z wpisów nie ma tyle wyświetleń, bo ja sama nie raz wchodziłam czytać jeden wpis po parę razy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tak nam się nie chcę podsumowywać naszego roku :P
    Najważniejsze jest to, że Twój kierunek studiów sprawia Ci wiele radości! :)
    O jej ale nam miło ^^ dzięki!
    Szczęśliwego NR kochana :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. hoho prezentowe DIY rządzi :) aż z ciekawości zerknę co tam wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe podsumowanie ;) oby kolejny rok przyniósł jeszcze wiecej radości z pracy blogowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi całkiem dobrze minął rok, ale może być jeszcze lepiej :) Tez lubię Rudej bloga, świetna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, duzo zrobilas, drugi blog, sklep, newsletter, trzymam kciuki za rownie dynamiczny rozwoj w kolejnym roku i pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się - Paula jest świetna, bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona