MałgoLINKI - podsumowanie lutego

03.03.2016


Luty był spokojnym miesiącem i dłużył mi się okropnie, więc z wielkim entuzjazmem powitałam marzec. Nie wiem czy to skutek uboczny tego, że nie miałam za wiele do roboty czy było to spowodowane remontem, który miał trwać 2 tygodnie, a będzie trwał jeszcze trochę. Przeznaczyłam trochę czasu na przegląd internetów, więc może podsumowanie lutego, nie będzie takie marne ;)


  1. 22 najbardziej uśmiechnięte psy świata 
  2. 11 największych erupcji wulkanów 
  3. DIY - przerób swój case na telefon tak, aby wyglądał jak ciastko Oreo [ENG]
  4. DIY - jak zrobić temperówkę w opakowaniu po EOS [ENG]
  5. Trochę o tym, jak ludzki mózg zareagowałby na teleportacje 
  6. 20 fantastycznych przeróbek zdjęć na...plakaty filmowe 
  7. Trochę o kolorach, które służą jako znaki towarowe firm 
  8. Bardzo fajny projekt przezroczystych namiotów, dzięki którym możesz spać w każdych warunkach "pod gołym niebem" 
Ostatnio na blogu:


2 komentarze:

  1. najbardziej uśmiechnięte psy świata poprawiły mi humor :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Telefon OREO jest świetny :) Trochę trzeba się pomęczyć ale efekt powala :D

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona