Małgolinki - podsumowanie czerwca + wasze linki

30.06.2016


Mamy podsumowanie czerwca - szybko mi to zleciało, ale od początku. Czerwiec nie był dla mnie najlepszym miesiącem. Zakończenie roku przeglądem, ostatnie warsztaty, nasilenie się alergii, zmiana alergologa. Właśnie zmiana alergologa. Wiecie czasem nam zapala się taka kontrolka, że coś jest nie tak. W moim wypadku również tak było, kiedy alergolog nie chciał mi zlecić dodatkowych badań. Zmieniłam lekarza i co się okazało? Miałam dobrane złe leczenie i wyszła mi astma sezonowa, więc czerwiec nie był zbyt ciekawym miesiącem. Tak to wyglądało u mnie. W komentarzach piszcie jaki czerwiec był u Was, a teraz czas na linki :) 

  1. Zbiór darmowych ikon (wektory) 
  2. Jesteście ciekawi nowości typograficznych? Ta strona pokaże Wam wszystko co aktualnie pachnie świeżością. [ENG]
  3. Mockup MacBook Pro - 15 Mockupów z różnymi ułożeniami MacBooka do pobrania za darmo. 
  4. Photl - darmowy bank zdjęć 
  5. Darmowe pędzle do Photoshopa
  6. Kolejna strona z darmowymi pędzlami do Photoshopa
  7.  Justyna na swoim blogu, opublikowała ciekawą listę stron dla artystów i nie tylko. Interesujesz się rysunkiem, ale nie wiesz jak coś na rysować? No, to co tu jeszcze robisz? Leć na bloga Justyny zobaczyć jej listę przydatnych stron. 
Czerwiec marny w linkach, ale mam nadzieję, że Wy uzupełnicie tą listę swoimi linkami, bo po raz pierwszy na blogu pojawiła się opcja dodania swojego najciekawszego wpisu z danego miesiąca! Pokaż innym (oraz i mi) swój tekst, z którego jesteś najbardziej dumny! 

Jednak za nim do tego dojdziemy, kolejna część podsumowania czyli ostatnio na blogu i statystyka. 

Ostatnio na blogu 



Wasze linki


kliknij "Add your link"

7 komentarzy:

  1. bardzo fajna zmiana na blogu "W świecie Aleksandry" i ciekawy szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zmieniłaś tego alergologa, szkoda, że musiało dojść do astmy :/ Ciekawa opcja z dodaniem swojego linku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. natalia20041989 .4 lipca 2016 11:56

    Darmowy bank zdjęć brzmi super, zajrzę tam, powodzenia z alergią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czerwiec był dobry, trochę odpoczynku, trochę pracy. Równowaga. Uwielbiam takie zbiory linków, zawsze można trafić na coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alergia to nic przyjemnego... Mam nadzieję, że po zmianie leczenia będzie już tylko lepiej.
    Dzięki za ciekawe linki! :-)

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona