MałgoLINKI - podsumowanie lipca

02.08.2016


Lipiec już za nami, a to oznacza, że czas na kolejne podsumowanie, tym razem będzie trochę blogów, ponieważ to właśnie one zapełniały mi dość ciężki i pracowity miesiąc i to dzięki nim mogłam się trochę odstresować i zapełnić swój czas kiedy siedziałam w domu, po zabiegu. U mnie bez zmian - oprócz tego, że czekam na kolejny zabieg i pomału planuje zmianę szablonu, na jeszcze bardziej przejrzysty, to chyba tyle jeśli chodzi o lipiec u mnie. Czas na linki.


  1. Wiecie, że Socjopatka bierze udział w akcji, która ma na celu uświadamiać ludzi o niepłodności? Jeśli nie to już wiecie, a ten tekst jest do przeczytania obowiązkowo
  2. U Losgrafikos pojawiła się lista 10 darmowych fontów z polskimi znakami.
  3. Natomiast u Pand, pojawił się przepis na słodką żabę, bez glutenu, cukru i laktozy.
  4. Na Typewriterka, możecie przeczytać o tym, jak ogarnąć newsletter.
  5. Ma blogu Marta pisze, możecie przeczytać o tym, co powinno się przestać robić jeśli masz ponad 20 lat i podpisuje się pod tym rękami i nogami :) Wpis nie najnowszy, bo z czerwca, ale ja dorwałam ten post, dopiero w lipcu ;) 
  6. Jeśli chcecie posłuchać o życiu w Szanghaju, to zapraszam Was na kanał Weroniki
  7. Jednak, jeśli wolicie Korę, a nie Chiny, to zapraszam Was na kanał Pyra w Korei

Ostatnio na blogu


Nie ukrywam, że lipiec był marny jeśli chodzi o statystyki, zdecydowanie czerwiec wypadł znacznie lepiej :)


13 komentarzy:

  1. Dziękuję za podlinkowanie, to dla mnie ważne kiedy dzielicie się tymi postami o niepłodności, bo im więcej osób to zobaczy, tym lepiej. <3

    Co do statystyk u mnie w wakacje też spadły, mam nadzieję, że to wina właśnie okresu letniego i potem wszystko wróci do normy. Tego Ci też życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Dziękuję Ci bardzo :) swoją drogą, zazdroszczę statystyk ale cały czas się nie poddaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, z racji tego, że jestem w Korei, szukałam na yt informacji, a na Pyrę nie trafiłam. Dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I nasza żaba też ma swoje miejsce. Na pewno będzie z tego powodu szczęśliwa ;P
    Chiny, Korea i Japonia, wszystko już chyba na YT o tych krajach obejrzałyśmy i śledzimy nowe filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Statystki trochę gorszę bo w lipcu wszyscy na wyjazdach! :) zobaczysz, że po wakacjach wszystko wróci do normy! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Żaba od Pand robi furorę ;) U mnie też ostatnio gorzej w statystykach, ale są wakacje i każdy chce uszczknąć dla siebie choć troszkę słońca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak myślę, że to przez wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz zerkam na te darmowe czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na Pyrę też całkiem niedawno trafiłam - okazuje się, że to świeży kanał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma za co ;)
    A tam, nie ma czego zazdrościć, wiesz tak naprawdę w porównaniu do innych to jestem na szarym końcu jeśli chodzi o statystyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem tego zdania, że im więcej osób przeczyta tym lepiej :)
    Chyba tak, wakacje, wszyscy wyjeżdżają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo :) Moje czcionki się załapały! Akcja Socjopatki jest naprawdę rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona