8 zakładek do książki do pobrania za darmo

23.07.2017


Różne rzeczy udostępniałam na blogu do pobrania, jednak nigdy nie było zakładek do książek, a bardzo chciałam je kiedyś tutaj udostępnić. Jak można zauważyć - jak pomyślałam, tak zrobiłam. Stworzyłam 8 wersji zakładek do książek i mam pomysł na kolejne ;) Dajcie znać w komentarzach, które zakładki Wam przypadały najbardziej do gustu :)

Zakładki są przygotowane do druku w formacie pdf. Po przeniesieniu na dysk Google, wyświetlają się w dość kiepskiej jakości - nie ma co się martwić, dzięki temu wczytywanie ich nie trwa wieki. Po wydrukowaniu wszystko będzie w jak najlepszym porządku :)



Zakładka 1 Zakładka 2 Zakładka 3 Zakładka 4


Zakładka 5 Zakładka 6 Zakładka 7 Zakładka 8

5 komentarzy:

  1. Te najciemniejsze są najfajniejsze. Szczególnie w nocy jak się je za laminuje to będą widoczne w ciemności i nie będą razić 😉😄 Na kolejnym miejscu te obok 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mada Michnowicz24 lipca 2017 11:13

    Naprawdę świetne zakładki, przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworki, roślinki i strzały - cudne wzory wymyśliłaś. Czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. veronica llmee25 lipca 2017 18:47

    Super zakładki <3 ostatnia najbardziej mi przypadła do gustu :)
    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

- Komentarze takie jak: spam, obserwacja za obserwacje, prośby o klikanie w banery etc. zostają usuwane - ZAPAMIĘTAJ! MÓJ BLOG TO NIE TABLICA OGŁOSZEŃ
- Uznaje tylko konstruktywną krytykę
- Każdy komentarz to motywacja dla mnie.
- Weryfikacja obrazkowa wyłączona